miércoles, 21 de junio de 2017

Festa sorpresa

O pasado venres, os meus  alumnos SOPRENDÉRONME  MOITO. 

Eles prepararon unha festa sorpresa para min e a verdade e que o conseguiron. 

A complice para facela foi Chus a profe de reli. 






Mirade o que argallaron.




Graciñas rapaces e as vosas familias!

E para todos vós, quero expresar os meus sentimentos dese día

Que sorpresa me levei !!!

Ía a entra na clase coma cada día,
e nada máis abrir a porta,
sorprendeume o silencio que había,
para o chan, algo me fixo mirar
unha alfombra vermella  lucía,
colgados, globos de cores  se movían,
e... no medio da aula, que había?
Cartolinas  , letras enormes  alí aparecían
preciosas flores, me sorprendían
Sen palabras, e paralizada me quedei
cando, por fin, fun capaz reaccionar,
comecei a ler , e moito me emocionei.
Pero aínda quedaba máissss
Unha  festa sorpresa foron quen de argallar!!

Xa na miña casa, con calma e serenidade,
teño que dicir, que sentín moita felicidade.
Graciñas por  facer isto  tan especial,
que me fixo sentir realmente  xenial!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario